måndag 6 april 2009

Måndag

Det finns inte ord som kan beskriva hur trött jag är nu! Eller det börjar faktiskt bli bättre nu. Har inte sovit många timmar denna helg direkt. Jag skakade när vi landade inatt för att jag var så trött. Gammal som man tydligen blivit så sitter ju tröttheten i några dagar. Fy fan! Är glad att jag är ledig idag iaf för det hade inte gått att jobba. Tycker synd om ALex som måste. Men han är starkare mentalt än vad jag är så han klarar ju sånt.

Annso komm förbi efter jobbet idag så satt vi på våran uteplats och åt bullar och njöt i solen. Men det kom nåt baota-moln sen så det var bara att gå in.

Hon fyller år på torsdag så då ska vi troligtvis till Oasia och ta lite drinks. Ska bli kul! Drinkar är dock inget jag ens orkar tänka på just nu.
Men torsdag, det är ju en helt annan dag.



Myspys

Inga kommentarer: