lördag 25 april 2009

En fredag med Stina och Annso...

Träffade upp Stina igår som har kommit hem efter jobb på Tenneriffa. Har inte setts på ett år typ. Åh det är så kul att hon är hemma igen! Stina, du kommer aldrig få flytta nu! :)

Vi gick ner till Framfickan och åt lunch och drack rosé. Sjukt mysigt ställe nu med alla solsängar och Fatboys överallt!




Vi bestämmde ganska snabbt att vi skulle ut på kvällen. Så efter lite shopping så åkte jag hem och städa lite och sen kom dom över så drack vi lite vin och sen drog vi ner till Oasia. Där styrde Martin som vanligt upp tre riktigt smaskiga drinkar. Snygga också. Det gillar vi!

Sen gick vi vidare till BJ och träffade upp Gassan och syster som också var där. Hade en riktigt trevlig kväll med underbara vänner! Avslutade kvällen med en bricka ost på Max. The best!
Jag garvar ihjäl mig när jag tänker på allt sjukt vi satt och sa på Max. Haha humorn är inte direkt hög efter krogen. Jag älskar verkligen mina knäppa vänner!


Försök nr 1

Försök nr 2

Perfekt!


Man måste gömma sig för papparazzi-Kaveh ibland ;)



2 kommentarer:

Emelie sa...

Söta Malin, ser ut som att du bär ett nitskärp på bilderna. Om så är fallet, vart har du köpt det?
Tack för en trevlig blogg! :)

Malin sa...

Det har jag köpt på Gina Tricot men det vart i vintras men borde gå att hitta på typ punkbutiker eller liknande :) Eller söka på nätet kanske...
Tack själv för att du läser min blogg söta du!

*kram*