tisdag 14 april 2009

En påsk i Visby...

Har haft en underbar helg i Visby. Jag älskar ju verkligen Visby och har varit där 5 år i rad nu så jag var så glad att få komma dit igen!

Vi bodde på otroligt mysiga Hotel 1 mitt i stan. Sviten längst upp med en stor balkong. Vädret var ju på topp så vi slängde oss på solsängarna som stod där på en gång!

Sen gick vi och åt på Wallers. En jätte mysig restaurang. Kött och rödvin. Perfekt! Sen gick vi till affären och köpte snacks och gick tillbaks till hotellet. Kollade film och myste! Vi provade på jacuzzin i badrummet också. Helt underbart!



På lördagen så gick vi runt vid vattnet och på stan. Det var inte ett moln på himmelen och helt vindstilla. Gick förbi Kallis som inte riktigt var desamma som v29. Helt igenbommat.
Köpte ett skitsnyggt döskalle-halsband på Historiska smycken. Me like!
Sen gick vi hem till våran balkong och somnade i solstolen.
Sen var det dags att göra sig iordning inför kvällens bus. Alex skulle spela på en födelsedagsfest på Hamnplan5.
Satt på hotellrummet innan och drack skumpa, åt godis och kollade Robinson :)
Sen drog vi oss till klubben och det blev ett galet tryck sen när Alex började spela. Nirs kom förbi också och det var sjukt kul att träffa honom. Hann inte det förra året. Det var en galen kväll med många drinkar och alldeles för många shots. Måste lära mig att jag inte kan dricka lika mycket som grabbarna. Det glömmer jag jämt.

Kallis

Skoj med Nirs

Festfixar-Erik och Alex

Födelsedagsbarnet

Vi gillar shots!


Söndagen spenderades i hotellsängen, kollandes på Entourage och ätandes på korv med mos. Sen var det dags att åka hem. Hann vara hemma i en halvtimme för att byta om snabbt. Sen iväg ner på stan och gå på Alex fest I'm London på BMB.

Nu måste jag kolla på Desperate Housewifes. Dubbelavsnitt. Det gillar vi!

*puss*



1 kommentar:

Emma.G sa...

Oh gumman eran helg innehöll verkligen ALLT =)