tisdag 12 oktober 2010

Svar på frågor del3

Jag skulle vilja höra din förlossningsberättelse! Får se om det blir nån. Var Hugo planerad? Ja det var han. Är det stor ålderskillnad mellan dig o Alex? Alex är 10 år äldre än mig. Några nackdelar isf? Nej absolut inte! Vad tycker du om tjejer som ständigt blir bjudna på sprit på krogen? Oj vilken fråga... Jag har nog inget att säga om den saken faktiskt. Folk gör som dom vill.

Är det jobbigt att fortfarande ha ett sug att gå ut och festa trots barn? (hitta barnvakt, dåligt samvete, bakisdagar med barn etc)? Nej absolut inte! Jag har inte mycket sug alls över att gå ut och festa. Tycker det är 100 ggr trevligare med middagar och mysiga filmkvällar. Men ibland är det ju såklart roligt att gå ut! Barnvakt är aldrig några problem, snarare tvärtom :) När Hugos farmor är i Sverige så vill hon mer än gärna vara barnvakt! Vi har typ inget val så då är det ju bra att hitta på saker när man kan. Men i lördags tex ville jag inget annat än att stanna hemma och gå och lägga mig efter middagen men då hade nog Tessan dödat mig ;) Sen hittar vi alltid på massa saker "dagen efter" med Hugo så han märker nog inte av det så mycket att man är lite extra trött. Hur pass mycket äldre är Alex jmf med dig? Alex är 10 år äldre än mig. Vad röstade du på? ELler vilket parti sympatiserar du mest med? Jag röstade blått :)

tittar du på porr ibland? Haha nej det gör jag inte.

Hej!Jag har in te varit ute på länge och undrar om du har något tipps på vad jag kan ha på mig? har varit hemma med barn ett tag så det känns som "första gången" jag ska gå ut. Vad brukar alla andra ha på sig? tack! Kör på svart! Det gör alltid jag när jag inte hittar nåt att ta på mig... Svart funkar alltid! Hopaps du får en rolig kväll! :)


Tusen tack för era frågor! Det här var skitkul ju! :)

*PUSS*

Inga kommentarer: