tisdag 12 oktober 2010

Svar på frågor del2

Hur länge har du & Alex varit tillsammans? I 3,5 år ungefär. Vad är ditt drömjobb? Nånting inom skönhet... Har alltid tyckt det varit kul att sminka och styla. Är även sugen på att ha en egen affär med kläder och smycken från härliga märken. Och kommer du efter mammaledigheten kämpa för att komma dit? Japp! har du bra självkänsla? och har du några tips på hur man kan få det? Nja min självkänsla är väl sådär. Ibland är den på topp men ibland är den i botten. Jag har på senaste tiden blivit besviken på mig själv att jag är så dålig på att ta tag i saker. Det har blivit mycket snack och liten verkstad för mig och det gillar jag INTE. Måste verkligen bättra mig på sånt! Skitbra blogg, blir alltid lika inspirerad av dina kläder och din look :) Tusen tack!

Var det planerat att skaffa barn? Ja det var det! :) Vad vill du helst jobba med? Läs ovan.

Vad har du karriärmässigt gjort sedan studenten? Dvs. vad har du arbetat med och hur länge på varje ställe? Är du själv nöjd med din karriär? Eh... Jag har jobbat som städare och telefonförsäljare under gymnasiet. Sen på snabbmatställe och café efter och slutligen på Lampaffären. Inte mycket till karriär alltså men jag har lärt mig mycket och träffat massa roligt folk! :) Jag är inte nöjd än.

vikt/längd? Det här är jag skitdålig på då jag aldrig kollar upp sånt. Men typ 1.68 lång och 57 kg tjock ;) matschema under en dag! Rostat bröd med smör och makrill och juice till frukost, nånting på stan, fil och flingor, godis eller ingenting till lunch och lax med ris till middag (favorit). Äter verkligen inte bra och borde skärpa mig! Men det är lättare med rutiner och sånt när man jobbar. Nu blir det bara det som hinns med.

Tittade på voicemorgon nyligen, så tänkte sno en fråga därifrån. Tre saker som är ett måste i hemmet för dig? (Eller som du önskar ha.) Mvh K 1: Badkar!! (har inget) 2: En stor och mysig filt. 3: Massa ljus överallt!

Hur tror du folk uppfattar dig och hur vill du bli uppfattad? Rolig, ärlig och ibland lite sur. Jag är egentligen blyg men det tror inte folk så om jag blir tyst så tror dom ibland att jag bara är nonchalant. Vilket inte stämmer! Jag vill gärna att folk tycker jag är rolig... För det är jag! Eller ja.. enligt mig iaf! Haha! ;)

1 kommentar: