tisdag 12 oktober 2010

Svar på frågor del1

Hej! Hur länge ska du vara mammaledig? Jag vet inte riktigt... Gärna till efter sommaren men får se om det är möjligt först. Vad händer sen, ska du fortsätta i lampaffären? Jag ska inte börja jobba i Lampaffären sen. Inte heltid iaf men kommer säkert hoppa in lite på helger när det behövs. Vad jobbar Alex med förutom DJ:andet? Ja du... fråga honom ist! Haha! ;) Vart ser du dig själv och Alex om fem år? :) Jag har helt ärligt inte tänkt så långt. Nu när vi har Hugo så tar jag dagen som den kommer... Till sist en lite "smaskigare" fråga, hihi ;) Vad är det värsta du gjort på fyllan? :D Men fy, sådär kan du ju inte fråga! Jag har gjort mycket dumt ska du veta... Svårt att bara välja ett! ;) Men att ligga och grovhångla (och då menar jag GROV) mitt bland allt folk på Björkis när man var fjortis är ju ett sånt minne jag önskar jag kunde radera... Fy fan! Typ ALLA fyllor från man var fjortis vill jag radera tack! Blääää!

Kul! När ska du börja jobba igen, och ska Alex isåfall vara pappaledig? Alex kommer vara pappaledig jan/feb/mars och då kommer jag jobba på Lampaffären och sen går jag på mammaledighet igen. Men vet inte riktigt hur länge än. Sen får vi se vad som händer :) Planeras det för flera barn/bröllop/husköp eller nåt annat kul? Inget av det där planeras just nu faktiskt. Vi småletar lägenhet men vi är kräsna så det tar nog ett tag ;) Hur gammal är du? Jag är född 83 och fyller 27 den 2 nov. Känns det inte ensamt att din man först jobbar i veckorna och sen emellanåt även är borta i helgerna? Nja ibland men som jag skrev förrut så ser jag det som ett bra tillfälle att hänga med mina vänner. Och sen är det skönt att få sakna varandra ibland! :) Kul att du valde att fortsätta blogga! Tack!

vad va det du fall för hos alex eller det kanske är för privat det är ok isf:)kram
Alex tillförde väldigt mycket äkthet i mitt liv som det just då fanns mycket falskhet i. En frisk fläkt som inte var som någon annan kille i den här stan. Lät lite töntigt kanske men tror det sammarfattar det ganska bra :)

Vad din bästa egenskap som mamma och flickvän/sambo? Hm.. Jag älskar att busa, leka och fjanta mig framför Hugo så han kiknar av skratt :) Sen tycker jag själv att jag inte oroar mig så mycket i onödan vilket är skönt. Som flickvän/sambo vet jag inte... Fråga Alex! ;) Har du skrivit om din förlossning i bloggen? Nej det har jag inte. Tror inte jag kommer göra det heller. Det var en jobbig upplevelse som jag inte tycker om att tänka tillbaka på. Om det skulle bli en film om ditt liv,vad skulle den då heta? Ja fram tills jag blev gravid skulle den väl kunna heta typ Den oändliga festen? Haha! ;) 3 saker som är bra med uppsala? Jay Fu's, lugnet och närheten till Sthm :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med frågestund! Och bra svar på frågorna Malin! Ser dig faktiskt som mer äkta efter några ärliga svar :)
Kram på dig!