måndag 18 oktober 2010

Önskelista

Kom och tänka på att jag fyller år snart och började fundera över vad jag önskar mig... Det finns ju så mycket fint! Kanske inte jättebilliga saker direkt men hallå det heter ju ÖNSKElista! ;)


Högst upp på listan är sömn... I need it so bad!


For a rainy day: ALLA avsnitt av Beverly Hills! Jag har blivit beroende! Haha så sjukt mycket nostalgi :)


Volumemaster... Skulle behövas!


Denna fina lilla sminkväska från MakeUpStore


Liten väska från LV. Perfekt till festen!


Regnstövlar från Hunter


Denna underbara STORA smyckesskrin. Vilken dröm att äga detta! Det enda problemet är väl vart man ska göra av det ;)


Jag verkligen ÄLSKAR Juicy Couture! Jag vill ha allt därifrån men dessa fastnade jag lite extra för.
Asos.com

-I have the simplest taste, I'm always satisfied with the best-

8 kommentarer:

Annso sa...

Riktigt Riktigt snyggt smyckesskrin ;)

Anonym sa...

Hej gumman,
Ställer upp som barnvakt så ni kan fira din födelsedag i lugn och ro och sova ut. Alltså, önskning nr 1 fixar jag. Hur många nätter??
Farmor

Malin sa...

Ja men eller hur!? :P

Malin sa...

Åh den bästa önskningen fixar du! Gud vad jag längtar! Haha! ;) Det blir kanske 2 nätter men vi får se...
Pussokram!

sofie sa...

jag verkligen älskar din blogg, hoppas du får allt du önskar dig!!!

kram sofie

Anonym sa...

super snäll farmor... det är den annie jag känner....
hoppas att du får en super bra födelsedag nästa vecka... '
/Ninni

Malin sa...

Japp superdupersnäll! :) Tack så mycket snälla du!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas att du och alex har en fantastisk dag tillsammans.
Hälsningar
Ninni