måndag 11 oktober 2010

Helgen

Tack för era frågor! Det var ju inte dom vanliga "Vad använder du för smink?"-frågor utan rätt svåra frågor som jag behöver lite dit för att svara på... ;) Där hade ni tänkt till lite! Så ni får svar imorgon ist.

Under tiden får ni bildregn från helgen!

Kvällen började med spännande mat på Jay Fu's med Alex. Helt fantastisk restaurang! Man blir alltid lika förvånad över smakerna dom hittar på. T.e.x. fick vi smaka på avokado och wasabi sorbé... Hur häftigt är inte det?
Mmm... Det var sjukt gott!





Sen var det bara att åka hem och byta om till partykläder och vidare iväg på förfest. Min vän Tessan jobbar utomlands och var hemma på snabbvisit och då var ju en utgång självklar!
Rolig kväll men jag var så sjukt trött så jag kom liksom aldrig igång. Jobbade ju på dagen också. Men på nåt konstigt sätt så höll jag ut till tre ändå innan jag somnade i vår underbara säng!








3 kommentarer:

Anonym sa...

har tessan någon blogg?

Malin sa...

Nej det har hon inte tyvärr.

Gassan Jaber sa...

Haha, fan de bilderna kommer jag inte ens ihåg :P