torsdag 14 oktober 2010

Obeskrivligt trött!

Alltså jag är heeelt seg idag... Här kan man snacka grus i ögonen! Man saknar den tiden då man kunde vila när man kände för det. Nu blir det mest så att man får hålla ut sen deckar jag vid halvnio på kvällarna. Och i helgen ska jag jobba så inge vila då heller... *gäsp*

Ikväll ska vi till min syster som fyller år. Ska bli bjudna på smörgåstårta och annat gått. Mmm... Bästa!


Fina syster på vår uteplats i sommras

Förresten så vill jag kunna mobilblogga mer men min app från Blogwriter krånglar... Någon som vet nån annan bra att blogga med från iPhone? Det jag gillade med Blogwriter var att bilderna blev stora...

PUSSOKRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

testa "blogpress" funkar hur bra som helst :)

Malin sa...

I will! Tack! :)

jannice lindell sa...

har också blogpress. de funkar fint