fredag 25 september 2009

Shopping

När man är ledig en fredag så är ju shopping ett måste! Tänkte vara duktig och vara på stan någotlunda i tid för att slippa all hets men vid elva var hetsen redan i full gång! Jag skulle stanna ett litet tag tänkte jag men kom hem vid tre. Skulle träffa upp Stina för en fika men när vi träffades upp så kom hon med en kaffe i handen... Så det blev ingen fika för mig men det var skoj ändå. Huvudsaken var ju att träffas, inte att fika :)

Fick med mig lite saker hem också:





Kan aldrig få nog av ljuslyktor!


Nu ska jag snart iväg och handla middag. Har precis städat undan all disk som stått och skräpat här hemma i en evighet. Alex har ju varit hemma från jobbet några dagar och det syns om man säger så... Lite tallrikar och glas här och var, makaroner kvar i durkslaget... Ja ni fattar! Men det är väl den nya Alex nu som vill ha en fru som Anna Anka... Jag kan vara hur mycket Anna Anka du vill älskling men då vill jag ha en man som Paul Anka också. Ge mig ett kort fyllt med miljoner så jag också kan lalla runt på dagarna och göra vad jag vill så ska jag mer än gärna se till att du får ligga när du vill, att maten står rykande varm när du kommer hem och att lägenheten är skinande ren varje dag! Tyvärr är detta lika troligt som att du ställer dig och skurar toaletten.. Så länge jag har ett heltidsjobb och är gravid så hjälps vi åt tycker jag! ;)

(Obs! Jag skyller hela detta lilla utbrott på gravidhormoner.)

Nu är det hög tid för middag känner jag sen är jag jäkligt sugen på chokladbollar, gurkstavar, morötter, dipp och Anders Bagge. Ska se till att få en dos av allt det där ikväll!

*Fredagsmys*

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer ju bli alla tidernas
MILF! :)