måndag 7 september 2009

Housewife

Vad gör man en måndag när man är ledig och inte vill lämna hemmet? Jo man kan öva på sina hemmafru-kunskaper och baka bullar. Vaniljbullar! Det är rätt kul att baka tycker jag.. Det enda problemet jag har är att mina bullar blir så stora! Haha vad jag skrattade när jag tog ut dom ur ugnen! Enligt receptet skulle det bli 48 st. För mig blev det 31 st. Aja dom är asgoda iaf och det doftar UNDERBART i våran lägenhet just nu!




Nu ska jag städa upp i köket (nackdelen med att baka) och byta kläder. Är helt nermjölad just nu. Det blir nog lätt så när man ska dansa till hög musik samtidigt som man bakar!


*puss*

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh dem ser ju grymt goda ut! Lägg ut receptet, snälla! :)

Friday sa...

åh släng över en bulle NU!!

Anonym sa...

recept!!! hur gör du dem så där fina? (som en snurra typ)