fredag 11 september 2009

En fredag på stan...

Träffade upp Gassan för lunch och fika. Han har fyllt år men inte ätit nån tårta (?) så jag bjöd honom på prinsesstårta på stan. Gott!! Köpte med mig lite nödvändigheter hem också så som strumpbyxor, nagellack, hårfärg och så klart en present till Emma. Ska ju till henne på födelsedagsmiddag imorgon. Ska bli så kul!


Har använt Opi's Top Coat förr och det har varit riktigt bra men nu testade jag det här istället. Kan spegla mig i mina naglar nu. Nice!

Kännde mig väldigt höstig idag. Med stövlar och allt.
Mys!


Gick runt lite på stan och kollade efter bra saker att önska mig när jag fyller år. Det är 1 1/2 månad kvar men tänkte vara ute i god tid det här året. Annars blir det som förr att jag inte vet vad jag ska önska mig när folk frågar. Måste bara komma ihåg att skriva ner allt nu så jag inte glömmer.

Nu ska jag försöka komma på nåt skoj att göra ikväll!

*PUSS*

1 kommentar:

Sabrin sa...

Finns ju verkligen inte någon på denna jord som är så vacker som när hon e gravid!!! Härligt att man börjar se magen växa:) Mer magkort!!! Puss puss på dig!