söndag 27 september 2009

Min lördag...

Började dagen med jobb... Det är lite jippon på jobbet i helgen. Bland annat så står det en gigantisk chokladfontän uppställd några meter utanför min butik hela helgen. Stod kanske vid den mer än i butiken igår. Mums! Och idag vid ett uppträder Sara Dawn Finer (?). Fullt ös med andra ord.

Alex var i Sthlm och spelade på kvällen så jag och Mini hade myskväll här hemma. Hittade en DVD med Goastbusters 1&2 på Ica Maxi igår. Haha den skulle ju självklart köpas! Jag älskar 80-tals filmer! Så det var det jag sysslade med igårkväll. Det är mysigt att vara hemma själv ibland. Dra ut täcket i soffan, ha dom fulaste (men skönaste!) myskläderna, kolla på dåliga filmer... Mys!!










Nu är det fruksot som gäller. En STOR frukost! Åt endast 3 mackor igår på hela dagen (+snacks) så nu är jag hungrig!!

PUSS


1 kommentar:

Helena sa...

Åh jag älskar eran lägenhet, ser så hima mysigt ut på de bilder du lagt upp :)