söndag 13 september 2009

Lördag

Hade en jättetrevlig kväll igår! Middagen hos Emma var jättemysig! God mat och underbara vänner! Vi satt framför brasan, dom drack vin, jag drack Cola, Emma öppnade paket, och allt var jättemys!

Sen drog vi oss ner till Framfickan. Alex hade redan varnat att det var sjukt mycket folk där. Men det var verkligen SJUKT mycket folk där!! Helt galet! Varenda liten småtting i stan var där! 50% i baren och ingen som kollade leg. Klart dom var där! Men stämningen var verkligen på topp! Dom rev stället skulle man lätt kunna säga! Vi stod och hängde lite vid Alex och Co. Träffade söta Nina som jobbade och var gullig och hämtade dricka till oss. Skönt att slippa köa till baren! Men jag kännde rätt snabbt att det där inte var the place to be när man var nykter och gravid. Som att släppa in en 5 åring på Disney land och säga "Stå still". Det funkade helt enkelt inte. Jag ville hälla i mig champange och shots och stå i soffan och dansa! Så vid tolv var jag på väg hem till sängen ist. Men kul att det blev så bra när killarna spelade och jag hoppas mina vänner hade en galen kväll sen. :)




Emma fick en lotion från Odd Molly av mig

Söta katten Ruby

Tack mina hjärtan för ännu en underbar kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svårt att släppa taget om kroglivet?

Malin sa...

Haha nej verkligen inte!

Frida sa...

Du ser ju ut att ha de supertrevligt nykter också! Lycka till med livet i magen!

Kram!

Malin sa...

Tack gumman! Ja jag har det väldigt trevligt nykter också! I lördags var det dock alldeles för mycket folk som knuffades och ingen plats att sitta. Blir lite jobbigt att stå upp ibland. Men det är kul att se allt folk och känna på stämningen i nån timme men sen åker jag gärna hem till min underbara säng ist! :)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram!