torsdag 20 augusti 2009

Lycka!

Dagen började med ultraljud. Vårat första. Kan inte dagen alltid börja med ett ultraljud? :) Vilken häftig upplevelse! Alltså det går inte ens att förklara.. Måste upplevas! Så mycket tankar innan. Tänk om det inte finns nåt där? Tänk om nåt är fel? Tänk om det är två? :) Men allt såg jättebra och normalt ut. Så skönt! Det är troligtvis en pojke som sparkar runt där inne! Han sparkade som en galning! Blir väl en busig liten skitunge! ;)

Åh kom ut nu!! *

Lilla Mini på bild


Efter ultraljudet och allt ringande till mamma, pappa, systrar m.m. så åt vi lunch på Plock. Jag sa till Alex när vi satt där att vad skulle vi göra utan den restaurangen? Love it!

Sen var det dags för ansiktsbehandling på Pure. Min första ansiktsbehandling faktiskt! Det var såå skönt! Det är verkligen mysigt där. Det gillar vi! Eftersom tvätta bort smink med tvål och vatten och smörja in med bodylotion, inte gick hem riktigt hos hudterapeuten så köpte jag med mig ett startkit med rengöring och dag/natt-kräm bla. Inte för att jag har några problem med min hy och har aldrig haft men det är alltid kul att prova lite nya grejjer!



En helt perfekt dag!

***

3 kommentarer:

Fröken Drake sa...

Oh, ultraljud är det bästa!!! Nu kommer tiden rinna iväg. Ni har så mycket underbart att se framemot. Kram på er och er familj från mig, Leia och Dani

Malin sa...

Åh tack söt! Kram på er också! Så kul att du läser min blogg eftersom jag läser din med :) Ni är en så söt familj!

jannice lindell sa...

Älskar också resturangen plock!! Mys med UL. Tyckte de var häftigt att göra 3d 4d ultraljud med=) tittutultraljudet.se tror jag sidan var.