söndag 2 augusti 2009

Saturdaynight!


Jag ville verkligen träffa mina tjejer, lyssna på bra musik, dricka drinkar och skratta lite. Så jag bjöd hit dom på förfest helt enkelt! Jag köpte en flaska sprit åt dom på tax free:n och blandade goda frozens. Hittade även en mousserande i kylen så det fick bli det också med massa hallon i. Själv drack jag samma sak men utan alkohol då såklart. Bara för att få in känslan lite. Tyvärr var det inte många av mina tjejer som kunde/ville komma. Men Tessan och Mia kom och det var allt som behövdes! Sofia mötte upp oss ute sen så det blev perfekt!

Vi satt här till halv tolv ungefär innan vi drog oss ut. Träffade massa folk som jag inte träffat på ett bra tag. Sånna jag bara träffar på krogen typ. Det var riktigt kul! Alla sa grattis också vilken var jätte kul! Tessan och Mia hade även med sig lite presenter hit. Dom hade bakat morotskaks-hjärtan och så fick vi en receptbok för kära. Sötnosar

Kändes som jag fyllde år!



♥♥♥

7 kommentarer:

Tessan sa...

var sååå mysigt igår <3<3<3<3

Anonym sa...

tack själv Malin för en UNDERBAR kväll!! :D <3

//Mia

Emma sa...

Vilken härlig kväll!!

Karin sa...

Nice shoes! var har du köpt dessa? åh finns så mkt heta skor jag vill köpa nu, men det känns inte riktigt som någon idé nu när det kommer en bebis när som helst :P

Malin sa...

Ja jag älskar dom! :) Det gör jag iofs med alla mina skor. Jag kan tyvärr inte låta bli att köpa nya skor även fast jag vet att jag inte kommer kunna använda dom så mycket framöver en tid. Men äh dom är ju snygga att titta på om inte annat! ;) Jag köpte dessa på Palma, Mallorca. Kostade typ 300kr bara. Som hittat! :)

Anonym sa...

Hej Malin. Undrar över hur du känner inför att du ska få barn och att den "galna festperioden" för alltid är över? Du skriver att du blev sugen på att samla tjejerna och dra ut. (vilket är förtåeligt) Men om du fortfarande har suget kvar att gå ut (självklart tror jag att du skulle vilja dricka men inget som du skulle göra) varför valde ni att skaffa barn nu? Inte vänta 1-2 år så att du känner mer "att du inte längre vill festa/gå ut? Självklart kan man gå ut som mamma, men inte ofta och på ett helt annat sätt. Lycka till med graviditeten och allt!

Malin sa...

Hej! Jag kunde inte vara gladare över att "den galna festperioden" är över! Jag har gjort mitt med allt vad fylla heter!

Det enda jag ville med utgången i lördags var att få träffa mina vänner, få klä upp mig (vilket är det absolut roligaste med att gå ut tycker jag), dansa till lite bra musik och träffa och se lite folk. Tanken att vilja dricka alkohol slog mig inte en enda gång. Jag är överlycklig över min graviditet och skulle inte byta den mot något! Absolut inte en löjlig fylla! Som jag skrivit förrut så betyder inte alkohol så mycket för mig att det ens är något jag tänker på. Självklart känner jag att ett glas vin skulle vara riktigt gott ibland. Allra hels ett glas rött som jag älskar. Men det kan verkligen vänta! Jag är mycket hellre gravid och nykter! :)

Vi valde att skaffa barn nu just för att jag känner att jag ÄR klar med utelivet. Men det är som du skriver att självklart kan man gå ut som mamma också men självklart inte lika mycket och självklart inte på samma sätt. Men det har jag absolut inge problem med! Det känns bara bra!

Tack för dina frågor och lyckoönskningar! :)