fredag 28 augusti 2009

Fredag

Favoritdagen är äntligen här! Jag är ledig hela helgen och det ska bli så skönt! Har varit riktigt nere hela veckan. Jag vet inte vad det är, om det har nåt med graviditeten att göra, men inget har känts speciellt roligt. Har inte haft några känslor för nåt egentligen. Helt tomt. Det har inte känts kul att gå till jobbet, det har inte känts kul att komma hem, det har inte känts kul överhuvudtaget. Skittråkigt helt enkelt! Hoppas verkligen att det går över nu!

Annars känns allt med graviditeten jättekul! Har börjat känt av rörelser där inne nu och det är kul! Sen har magen växt en storlek större den här veckan också. Riktigt rolig och konstig känsla! :)

Idag ska jag iaf luncha med Stina och sen åker jag, syster, hennes Calle och Alex till tatueringsmässan. Det ska bli kul! Har aldrig varit där men det lär ju finnas en hel del annorlunda människor där. :) Ska försöka kolla in gänget från London Inc också. Skoj!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha en bra dag!

*kram*

Inga kommentarer: