söndag 30 augusti 2009

En kväll på Gillet...

Hade en jättetrevlig kväll med Linda på Gillet igår. Är så glad att dom har öppnat igen! Dom har dom godaste musslorna där som jag bara älskar! Mmm! Ett stort plus är att dom hade alkoholfritt bubbel. Så gott! Alex D kom förbi också. Han har jag inte sett på väldigt länge. Han bor på Malta numera. Det var riktigt skoj att få träffa honom en sväng innan han åker tillbaks!

Vi satte oss och tog några drinkar efter middagen och lyssnade på Tommie när han spelade. Vid tolv åkte jag hem och Linda fortsatte kvällen ut i dimman.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Man bör inte äta skaldjur, kräftor, musslor och fisk från östersjön när man är gravid!

Då man kan göra så barnet bli allergisk emot skaldjur.. Samt att det sägs finnas kvicksilver i fisken från östersjön då det skadar fostret...

Malin sa...

Tack för informationen men det visste jag redan.. Dessa musslor är iaf KRAV-märkta så då är jag nöjd! En gång under graviditeten tycker jag är okej :)