torsdag 4 juni 2009

Torsdag

Så vad har hänt i veckan då? I måndags åkte jag in till sthlm och mötte upp Alex efter jobbet. Vi gick till Debaser i Humlan och åt middag. Mycket trevligt! Köpte även en snygg kavaj på Zara innan vi bestämde oss för att åka hem.

I tisdag träffade vi upp Alex mamma för en middag på Kött Kök och Bar. Åt älgfärsbiffar med blåbär/lingon-sås och västerbottenpuré till. Sjukt gott! Tyvärr så var servicen dålig den kvällen. Det var nästan fullsatt restaurang men bara en som jobbade så kocken sprang runt och tog beställningar och allt tog vääääldigt lång tid. Det blev inte bättre av att mitt sällskap skulle påpeka detta hela tiden heller. Men jag fick ju min mat tillslut och var nöjd och belåten när jag gick därifrån. :) Kul att träffa svärmor också!

Igår hände det ingenting... Jag var dödstrött på jobbet så gick hem tidigare och somnade två timmar innan jag blev väckt av Alex som var hemma och hade gjort mat till mig. Jag älskar när min man ger mig mat. Vägen till mitt hjärta går definitivt genom munnen. (Jaja inget snusk nu!)

Idag är sista dagen jag jobbar den här veckan. Så om ca 5 timmar är det helg! Har precis tryckt i mig min matlåda med resterna från igår. Det händer nästan aldrig att jag tar med mig matlåda men jäklar vad gott det är! Ska ge mig ut i regnet nu och ta mig till affären. Får se hur det går.

Fick en ny telefon av baby för några dagar sen också.. En Samsung touchwiz(?) kanske den heter? Aja bra är den iaf!

I like!


*PUSS*

2 kommentarer:

Linda sa...

Nu har vi lika!
Puss

Tessan S sa...

Då är vi tre :) Jag tycker den har vart riktigt bra! Pusspuss