måndag 15 juni 2009

En ledig måndag...

När man inte har någon sol att glädjas åt så får man ta till lite shopping för att bli glad. Skulle ha ett par vardagsskor som jag kan ha på jobbet men hittade lite annat smått och gott också.


Skjorta Gina tricot


Svarta Converse

Myslinne som passar mig utmärkt från Gina


En STOR ring som jag inte kunde bestämma mig för om den var skitsnygg eller skitful. Men jag kände att jag måste äga den hursom helst.

Anna tipsade mig om att jag MÅSTE läsa Twilight böckerna!
Det här är tvåan och ska börja läsa den ikväll.

Och sist men inte minst. Dessa skönheter till skor.
I'm in love!


Nu ska jag försöka bestämma mig om jag ska gå till affären och köpa grejjer till pannkakor och soppa som jag mer än gärna vill äta till middag ikväll eller om jag är för lat och bara ska leta fram nåt från frysen.

Hmmm....

2 kommentarer:

Karin sa...

hallådär. Måste säga att det verkligen var superläckra skor de längst ner! Var är de ifrån? =)
Kram Karin

Malin sa...

Hej! :) Ja visst är dom snygga! Dom är ännu snyggare på också! Kommer från Scorett.

Kram