söndag 7 juni 2009

Grönalund

I lördags åkte jag, Annso och Tessan till Grönan för att fira att Tessan fyllt år. Tessan, dagisfröken som hon är, hade gjort mellanmåls-påsar till oss. Dom innehöll fruktsallad, nötter, godis, en mandarin, en burk cola, sugrör och servetter. :) Så vi mumsade fruktsallad och öppnade presenter på tåget.
Väl på plats utanför grönan så var det bara att ta en kölapp till biljettluckan. Det var 200 nr före oss!! Man får väl skylla sig själv när man åker dit på nationaldagen. Det var ju proppat där inne också och det tog en massa tid att köa till karusellerna. Så jag gav upp och gick och spelade ist. Vann en stor chokladkaka sen var jag nöjd.

Vid sex åkte vi hem igen till fotbollen. Såhär i efterhand var ju inte det nödvändigt direkt.

Mina presenter till Tessan. Hon ska bli lite tuffare tycker jag!


***

Inga kommentarer: