onsdag 10 juni 2009

My boyfriend is old

Samtal med Alex:

Jag: A men då ses vi på torget då utanför Skopunkten där.

Alex: Va? Ligger det en skoaffär på torget?

Jag: Ja där Expert låg förrut...

Alex: Vadå ligger inte Expert kvar??

Jag: Eh nee dom stängde för typ 3 år sen.

Alex: Men det var ju på Expert och BK som jag handlade när jag var yngre!

Jag: BK??

Alex: Ja det ligger där på hörnet mitt emot People...

Jag: Nä där ligger ju typ Fuji foto eller nåt nu...

Alex: Va? Men...

Jag: Ja är det nåt mer du undrar över ifall det finns kvar eller?

Alex: Nallens?

Jag: Nja det heter nog BR leksaker nu... Nallens brann ju för ett tag sen.

Alex: VAAA???? HAR NALLENS BRUNNIT UPP??
Nä nu stannar jag hemma!


Alexander Lewerentz

3 kommentarer:

Tessan sa...

hahahahahahahahahahahahah

Stop sa...

Hahahahaha, fantastiskt!

Anonym sa...

HaH! Jag skrattar högt :)