torsdag 25 juni 2009

Ny hårfärg?

Den här hårfärgen vill jag ha. Känner för en förändring. Massa extensions ska jag sätta i också! Men det får vänta till augusti. Att ha det i över en sommar gör jag inte om igen. Efter förra årets champange, rosé och saltvatten badande så var jag redo att slita ur mina extensions. Eller dreads kanske man ska kalla det. Fy!

Nu ska jag bara komma på hur jag ska få fram denna fina färg. Får kanske exprimentera lite under semestern.

Tror ni jag skulle passa i det då?

4 kommentarer:

Friday sa...

Härligt härlig färg Malin!!

Anonym sa...

Du är ju helt sanslöst vacker. Så du passar nog i vilken färg det än blir

Malin sa...

Oj vilken komplimang! Tack! *glad* :)

Anonym sa...

Varsågod Malin. Jag har eg fler superlativ. Men jag tror jag nöjer mig så denna gång :)

/ Jre