torsdag 11 juni 2009

Leonardo DiCaprio

Fick frågan om jag var bi... Nej det är jag inte. Även fast jag tycker att kvinnor oftare är vackrare än män. Men att leva i ett förhållande med en kvinna skulle jag aldrig kunna.
I've got my man and I'm happy!

Hursomhelst så har det varit dåligt med bilder på heta män i den här bloggen så jag tänkte visa er några bilder på den vackraste mannen på jorden (förrutom Alex då såklart) enligt mig. Han har varit min favorit sen jag var liten och såg honom i en komediserie på tv. Tror han var ca 15 år då. Det spelar ingen roll hur om han spelar söting i Titanic eller visas lönnfet på nån sunkig paparazzi-bild. Han är fortfarande min absoluta favorit! Både vad gäller utseende och skådespelarinsatser.
När ska han få en Oscar egentligen?


Perfektion.

4 kommentarer:

Fluffytush sa...

Han är bra snygg och jag älskar hans röst. Mumma =)

Annsofie sa...

Underbar både som skådespelare och som "hunk"...så man smälter!
ha en toppen helg i regnet...

Anonym sa...

Vem är den snyggaste kvinnliga kändisen enligt dig då? :)

Malin sa...

Just nu är det Megan Fox men det finns ju en hel del snyggingar att välja på så det är en svår fråga.. Scarlett Johansson är ju en heting också! :)