tisdag 7 oktober 2008

Lite uppdatering

Var helt död i söndags efter lördagens festande... Det blev ju inte bättre av att jag jobbade också :( Men jag klarade det! Precis som alla andra gånger.. Efter jobbet mötte jag upp Alex så åt vi på McDonalds. Det behövdes! Sen gick vi hem till roger som fyllde år och åt tårta och Alex spelade Guitar hero. Mycket trevligt! Efter det åkte vi hem och kollade på Felon... Den filmen ska ni se förstår ni. Mycket bra! Sen blev det mys i vanlig ordning och sen tokdeck i sängen.

Var ledig igår så jag fick sova ut. Träffade upp Farnaz på en fika på stan. Vi försökte planera helgen men det gick inge bra. Alex drar vidare på sin krogrunda Sverige runt och jag är ledig i 3 dagar så nåt måste jag hitta på. Funderar på Cosmonova på lördag och en middag med utgång på kvällen. Vi får se hur det blir. Nåt skoj ska vi nog hitta på.

Så nu vet ni vad jag pysslat med sen sist.

Ikväll blir det mys på höstmarknaden på vaksalatorg med Alex. Flest munkar vinner. Mums!

Puss på er!

Inga kommentarer: