tisdag 21 oktober 2008

Gossip girl?


Det blev ingen yoga igår, det blev en prommis med Tessan W ist. Riktigt trevligt att bara vandra och prata om livet. Försökte hitta röborundan men det gick inte så bra. Gick runt i över en timme och tillslut gick vi på vad vi trodde var röborundan men insåg sen att det inte alls var rätt. Men skam den som ger sig, vi hittade den tillslut! Men då var vi tröttis så vi gick hem ist. Men nu vet vi till nästa gång iaf! :)


Det pratas ju ganska mycket om uppsalas nya anonyma skvallerblogg nu. Har fått frågan om det är jag som skriver den vilket det inte är. För det första så är jag inte ens ute tillräckligt mycket för att kunna ha en sån blogg, för det andra så vet jag knappt vilka hälften av människorna han/hon skriver om är och för det tredje så är jag alldeles för upptagen med att ha kul när jag är ute för att ens kunna märka vem som hånglar med vem.

Men kul är det iaf att läsa lite skvaller ibland. Tycker dock den är lite mesig på det ämnet men idag såg jag att han/hon tuffat till sig lite genom att bjuda på lite smaskigare skvaller. Fast egentligen inget jag tyckte var speciellt intressant men ändå... Man undrar ju vem det är iaf.

uppsalavimmel.blogg.se


Nu är det bara en timme tills jag slutar! Wiiiho!

Puss på er!

Inga kommentarer: