måndag 20 oktober 2008

Måndagsångest?




Nej inte alls faktiskt! Idag är jag ledig.. Så skönt. Alla har fått lata sig i helgen utom jag och idag får jag min hämnd. Medans folk måste ge sig ut tidigt på morgonen i detta regnrusk så kan jag stanna inne och sova ut till klockan tolv, dricka the och kolla filmer. Jag gillar det!

Det är meningen att jag ska på yoga ikväll men jag vet inte hur jag ska göra med det. Det är inte så att jag inte orkar för jag vill väldigt gärna prova på. Men jag vet inte om det är rätt läge just nu att börja betala månadsavgift till ett gym.. Det är inte det billigaste stället i stan direkt. Det kanske får bli ett nyårslöfte ist. Vi får se.

Nu ska jag ta en lång varm dusch och tänka på saken.


*puss*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
skulle jättegärna vilja veta hur du gjorde bilden så där i Andy Warhold stil??
Är så sugen på att göra en sån bild på min mamma och ge i födelsedagspresent :=)

Malin sa...

Hej!

Jag kommer faktiskt inte ihåg... :(

Det var på en sida som heter morphit.com tror jag. Men sen hur jag gjorde det, det kommer jag tyvärr inte ihåg det var ett bra tag sen nu. Men om du söker runt lite på nätet så tror jag du kan hitta andra sidor som trycker upp det på en tavla åt dig också!

Kram