fredag 17 oktober 2008

Fredag

Vanligtvis veckans absolut bästa dag.. Dock inte så mycket nu längre. När fredagen kommer nu för tiden så betyder det oftast en helg utan min pojkvän. Innan jag träffade Alex sa jag "Aldrig mer en krogkille!" Haha ja det är ju lite komiskt hur det slutade. Men så går det när man blir upp över öronen förälskad. Det var därför jag tvekade lite i början för jag visste inte om jag skulle orka det igen. Men men han ledsnar kanske snart. (på att spela alltså inte på mig ;)) *inbillar mig själv*
Oavsett så älskar jag ju honom oändligt!

Annars så har jag en så sjukt dålig hårdag/vecka/månad/år? just nu... Som tjej så har jag ju självklart en del komplex över mitt utseende men det mesta kan jag leva med men mitt hår... Grrrrrrr!!! AAAAAAAaaaaaaa! KAOS! Ett evigt komplex som fan aldrig försvinner. Blir inte ett dugg bättre av att få höra kommentar som "Du har ju färgat sönder ditt hår nu". :(

Men så är det iaf.. Funderar på att göra det längre till min födelsedag om 2 veckor.. Som en födelsedagspresent till mig själv liksom!

Hm..

5 kommentarer:

Tessan sa...

fy vad man BLIR GLAD av DIG
vissa GER ...
andra tar ...
ses imorn gullunge
*smack*

Malin sa...

och JAG blir glad av DIG mitt hjärta! <3

Anonym sa...

Jag har också sönder färgat hår, och resultatet av det är att håret känns dött.. typ kvaliten känns som torrt gräs :( Men jag köpte Graham Webb silk protein leave in conditioner, silk repair och sen silcondroppar; Caviar Anti aging från Alterna - Håret blir jättefint, lent och lättkammat, känns som nytt efteråt :)

Fredrik Envier sa...

Apropå din födelsedag, HUR röd bör man vara? Jag kan om jag lägger lite energi på området komma verkligen helt i rött, risken är väl att jag kommer sticka ut då... :$

Malin sa...

Tanken är att det är röd som ska vara huvudfärgen på outfiten den kvällen. Man ska inte t.e.x. måla röda naglar eller sätta på sig röda strumpor och tycka att man gjort sitt. Men du gör precis som du känner för, man ska ju ändå känna sig het men röd är ju en het färg (hehe) så det blir nog inga problem! :) Och att sticka ut, det är väl bara kul? ;)