onsdag 22 oktober 2008

33 onödiga saker att veta om mig:

1. Vad är klockan? 16.06

2. Ditt namn? Malin

3. Smeknamn? Molle, Mallan, Majsan

4. Piercings: 2, öronen

5. Ögonfärg: Bruna

6. Födelseplats: Uppsala

7. Favoritmat: Tacos!

8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Eh.. nej

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja

11. Varit med i någon bilolycka? Ja. Alla somnade inkl. hon som körde. Alla chockade, ingen skadad.

12. Krutonger eller baconbitar? baconbitar

13. Favoritdag på veckan: Fredag

14. Favoritrestaurang : kött kök & bar

15. Favoritsport: Ingen men om jag måste kolla så fotboll

16. Favoritdrink: redbull/vodka

17. Favoritglass: Ben&Jerrys cookie dough

18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney

19. Favorit-snabbmatrestaurang: McDonalds

20. Vilken färg har din sovrumstapet? Vit/silver/mörkgrå

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Teoriprov?

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Facebook?

23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Blir arg men sen tar jag en lång varm dusch så brukar det gå över.

24. När går du och lägger dig? typ elva

25. Vilket tv-program missar du inte? Det finns inget jag känner att jag inte kan missa. Men CSI och Desperate Housewifes är bra!

26. Senaste person du gick ut och åt middag med? Alex

27. Ford eller Chevrolet? Inget tack

28. Vad lyssnar du på just nu? Surret från datorn

29. Vilken är din favoritfärg? Helst ska det vara svart eller vitt men annars är ju rosa och rött alltid snyggt!

30. Hav eller flod? Hav

31. Hur många tatueringar har du? 2 st

32. Katter eller hundar? Katter!!

33. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 16.16

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad har du för tatueringar?

Anonym sa...

Det värsta jag hört! Vad hände med Myglin? Det är ditt viktigaste smeknamn. Leif! Hjälp till här!

Malin sa...

Anonym: Det kommer bilder :)

Roger: okej jag kallas MYGLIN också!! Nöjd? ;)

Anonym sa...

Klart katter är bäst! Hundar luktar illa!

Fast de är också ganska söta...