tisdag 28 oktober 2008

Helgen

Så vad har jag gjort i helgen då?

Var en sväng på stan i fredags, gick hem till mamma och hälsade på katten och mina syskon. Träffade upp Gassan för en fika och coaching. Han utbildar sig inom det och ville öva på mig. Det var lite jobbigt måste jag ju erkänna. Rätt tuffa frågor för mig. Jag gillar inte att prata om mig själv (kan man kanske inte tro eftersom jag har en blogg) och analysera varför och sånt. Men men det gick bra och lite kul var det ju också. :)

Kvällen spenderades framför Idol med Annso och Tessan S... Mycket trevligt!

I lördags åkte jag och Alex till sthlm och shoppade. Skulle hitta nåt rött att ha på mig på lördag. Det är nämnligen så att jag fyller år på söndag och ska ha fest på lördag. Temat är rött. När vi gick där i typ alla butiker i sthlm så började jag ju undra hur i h*****e jag tänkte med rött tema?? Jag kunde då inte hitta nåt rött överhuvudtaget! Eller okej jag hittade ett par coola röda pumps så lite nöjd var jag iaf. Det blir nog bra det där! :P

På söndagen fikade jag med Linda och på kvällen åkte jag och Alex till hans mamma och åt middag och fikade.

En mysig och väldigt lugn helg helt enkelt!

Inga kommentarer: