söndag 6 december 2009

2:a advent

Idag har jag känt mig lite bakis. När Alex går ut och kommer hem och luktar sprit så kommer alla minnen tillbaks om hur det var att vara bakis. Jag börjar må illa, känner mig uttorkad och är helt seg dagen efter. Sa till Alex imorse att "Jag ska aldrig dricka igen!" Eh...? Haha!

Jaja om mannen kan bli "skengravid" så kan väl jag bli "skenbakis" då! ;)
Tur att han typ aldrig går ut nu för tiden!




Bakade lussebullar idag. Tjejerna kom över på adventsfika sen så goffade vi! :) Dom blir inte snygga mina lussebullar direkt men goda är dom och det är ju det som är det viktiga!

Mmmm!!

Sen satte Alex ihop skötbordet. Blev jättebra!


Vi kör Spöket Laban-tema vid skötbordet eftersom vi redan börjat med en sån skötbädd. Gulligt! Ska kanske sätta upp en Laban-mobil över sen.

Hade hoppats på att sängen skulle komma upp idag också men det får vänta ett tag till. Vi är ju som sagt lite sega idag ;)

Har precis ätit massa annanas som är mitt nya beroende. Kan inte få nog!! Snart blir det tända ljus och mys i soffan med lite thé och mackor framför Vem kan slå Filip och Fredrik!

*PUSS*

Inga kommentarer: