torsdag 31 december 2009

2009

Det har varit ett otroligt år! Det största som hände var ju självklart att jag blev gravid.. En obeskrivlig lycka! Detta har gjort mitt år till det lugnaste någonsin men samtidigt det mest utmattande. Det har snurrat rejält i huvudet med alla tankar fram och tillbaks. Livet ändrade helt mening. Det känns fortfarande helt overkligt!







En annan stor händelse detta år var ju att jag blev moster! Till världens sötaste Sixten! Det har varit helt fantastiskt att lära känna honom och få se hur han utvecklas mer och mer. Igår fick vi se hur han lärt sig ta tag i saker och stoppa i munnen. Haha helt fantastiskt! :)



Liter resor har vi hunnit med också...

Till Visby... Vi var där över påsken för en spelning Alex hade. Vi bodde på fantastiska Hotell 1. Det var vår och klarblå himmel hela helgen! Faktiskt en av dom mysigaste resorna jag gjort.







Och en weekend till London för att hälsa på våra vänner, shoppa och festa! En helt sjukt rolig resa! Vill tillbaks snarast!









Sen var vi iväg på en mysig resa till Mallorca. Eftersom jag var gravid så blev det en väldigt lugn resa. Men riktigt mysig! Vi badade i helt galet stora vågor, solade, shoppade och åt massa god mat!






Dom godaste bläckfiskringarna jag ätit!
Helt fantastiska!

Sen har det ju varit en hel del festande också. Har ju faktiskt inte varit gravid hela året :) Massa goda frozen margaritas och många roliga stunder med mina underbara vänner!












Detta är ju bara en del av allt roligt som hänt 2009.
Jag hoppas och tror att 2010 kommer bli minst 100 ggr roligare! :)

***

6 kommentarer:

Fröken Drake sa...

2010 kommer bli fab!!! Gott nytt år snygging <3

Josefin sa...

Gott nytt år till dig och Alex!
Massa kramar

Malin sa...

Gott nytt år till er med raringar! <3 *KRAM*

Anonym sa...

Gott nytt år Malin! Hoppas ni får en mysig kväll. Kramar/ Leif och Lovisa

Malin sa...

Åh tack! Gott nytt år till er med! Hoppas er kväll blir underbar! Kramkram

Christina sa...

Amazing pics!
You are soo beautiful!