tisdag 5 maj 2009

Tisdag


Idag känner jag mig riktigt uttråkad och seg... Kanske är vädret. Jag älskar ju regn men inte sånt här jävla pissregn. Det ska vara spöregn och varmt som igår. I love! Har "tröstat" mig lite med chickenbits och godis. Det hjälper ett tag iaf! Funderar på vad man ska göra i sommar också. Ibiza är redan bestämt men vill ha mer! Funderar på gotland, Göteborg (hello liseberg!) eller bara åka till stugan i Mora och sola och bada... Helst vill jag göra allt! Men det hinner jag inte. Får se vad mina vänner och Alex vill göra. Vill planera in det nu så man vet vad man kan se fram emot. Har ni nåt bra sommartips? Och förresten, om nån av er varit på Ibiza så dela gärna med er om era erfarenheter! Har ju aldrig varit där förrut... Puss!

4 kommentarer:

Tessan sa...

var det nån som sa liseberg
wiiiiiiiiiiiiiie
räkna med mig

Lotti sa...

Ibiza är underbart!!! Dyrt, men helt fantastiskt underbart och enligt min mening skiljer Ibiza sig från alla andra semesterställen. Främst kanske för att du knappt träffar på några svenskar därnere. Var där senast 2007 och de enda svenskar jag träffade var Sebastian Ingrosso & Steve Angello. Jag har tidigare jobbat på Ibiza och när vi skulle åka tillbaka för tre år sedan så fixade en kompis till mig en guide (han har bott på Ibiza varje sommar sedan barnsben). Om du har en mailadress någonstans kan jag maila den till dig/er. Mvh Lotti

Malin sa...

Lotti: Åh det skulle ju vara jättesnällt! :)
Min mail är: molle_1983@hotmail.com

Kram!

Lotti sa...

Jag mailar den senare ikväll, tillsammans med lite andra tips :o)

Kram!