tisdag 12 maj 2009

I ♥ ipren

Igår var jag hos tandläkaren för första gången på 5 år... Det är helt hemskt att jag inte gått dit på så länge. Jag var så jävla nervös! Jag har aldrig haft tandläkarskräck förrut men nu var det tydligen dags. Mitt tandkött har svullnat upp runt min visdomstand och gör förbannat ont! Jag såg framför mig hur dom skulle trycka in en spruta i mitt onda tandkött och sen skära upp det för att till sist rycka ur min tand. Det som hade hänt var att det fastnat mat typ mellan tanden och tandköttet. Dom behövde bara skölja så var det klart. Inge farligt alls ju! Men det gör fortfarande ont men inget en massa ipren inte fixar.


Men jag kände ändå att jag behövde lite uppmuntran så jag och Linda bokade biljetter till Britney Spears i Globen 13 juli. Åh det ska bli så kul!! Vi ska göra en heldag av det och äta middag och dricka drinkar innan.


It´s Britney bitch!


*LÄNGTAR*

1 kommentar:

Lady Gagas fanblogg sa...

har med bokat biljetter,ska verkligen bli sjukt kul.