lördag 9 maj 2009

Lördag

Idag har jag jobbat extra. Det är Draget-dagarna nu i helgen och vi har 20% på hela sortimentet. Det har varit jättemycket folk och jag har sprungit fram och tillbaks som en galning. Men det har varit kul! Folk blir så glada när dom får rabatt! :)
Imorgon kommer ju Måns Zelmerlöw och uppträder men då är jag ledig. Jag orkade bara hoppa in idag. Synd, för det hade varit kul att se honom. Men jag är ju åt andra sidan gärna ledig.


Leopardtopp: H&M
Armband: Aldo
Skor: H&M

När jag kom hem så värkte mina fötter så mycket så jag kunde knappt stå upp. Det fick bli ett mysigt fotbad direkt när jag kom hem. Nu mår dom lite bättre igen. Smörjde in dom med min favorit peppermint-serie från Body Shop. Finns som skrubb också och den är helt fantastisk. Kan behövas nu i sommar när fötterna får ta en del skit i form av trånga sandaler och höga pumps.




Ikväll blir det en myskväll med min man framför Robinson. Ska försöka laga nåt gott också.

Hoppas ni får en mysig lördag♥


*PUSS*

1 kommentar:

christina sa...

i really like your blog! i put it already on my bloglist if it's okay for you!?
nice tattoo by the way