fredag 22 maj 2009

Nån som vet?

Jag letar efter en låt och behöver er hjälp. Dom sjunger typ
I'm falling... I'm falling in love with you... Again again again again again..
Hear me say.. I never wanna feel this way...

Sen kommer jag inte på nåt mer. Tror det är ett band som gjort den först och sen har nån annan gjort nån slags house remix på den. Den är lite halv lugn. Några år gammal också.

Åh den är så bra och jag vill ha den men kan absolut inte komma på vad dom heter som gjort den. Att söka efter Falling in love with you på youtube gav rätt många träffar :)

Aja är det nån som vet så let me know!

*puss*

3 kommentarer:

Martina sa...

Hej Malin!

Jag hade nog den låten du menar på min blog förut... Rouge Traders har gjort den och den heter In love again.

http://www.youtube.com/watch?v=KiIm6hE5dOw&feature=related

Visst var det rätt ;)?
Puss!

Anonym sa...

Rogue Traders - In Love Again

Malin sa...

Jaaaa!! Tack sötnosar! :)

*puss*