fredag 22 maj 2009

En dag på stan...

Var ner på stan idag för att träffa Tessan. Vi åt god lunch på Carl Philip och gick lite i affärer. Köpte två bh:ar som verkligen behövdes. Det är nånting jag nästan aldrig köper. Skitsvårt att hitta i min storlek också. Men nu är det så skönt att ha en bh i rätt storlek på sig. Vilken skillnad det gör alltså!


Scarf H&M
Armband: Juicy Couture


Cool plånbok från H&M

Söta hårspännen H&M

Min favorit mascara!


Nu ska jag ringa Alex och kolla vad vi ska hitta på ikväll.

Pusspuss!

4 kommentarer:

Unni sa...

Haha, har köpt likadan plånbok jag med! Den är läcker men svårt att få ut korten...

Pussi

Malin sa...

Ja kanske det... Men jag är ju lite av en expert att få ur korten ur min plånbok. Snabbt går det också! Skulle nog behöva en där det var rätt svårt ist! ;)

*puss*

Anonym sa...

Vilka snygga jeans! Vad är det för märke på dem?

Malin sa...

Det är jeansleggings från Vila!