torsdag 19 augusti 2010

Mammabarnmyslunchfika

Igår fick vi besök av Elin och lilla Leo här hemma. Leo är lika gammal som Hugo så det är alltid lika kul att "jämföra" deras utveckling lite. Och ge varandra lite bra tips!

Dom är så söta ihop... Det är så hysteriskt roligt när ena börjar gråta så börjar den andra också... Sen sitter dom där efter och snyftar och tittar på varandra som liksom
vad hände? Haha!


Självklart ska man alltid slåss om samma leksak!

Tyvärr så blev Hugo magsjuk igår. Han sov hela natten och det har aldrig hänt förrut. Jag vaknade med ett ryck kl fyra i natt och var tvungen att kolla så han andades. Han vaknade inte förs kl sju! Provade ge honom lite gröt idag men han kräktes bara massa så han fick vatten och sen somnade han som en stock utan ett ljud. Stackarn!
Hoppas han inte smittade Leo igår också...

3 kommentarer:

Ylva sa...

Hej Malin och tack för en rolig blogg. Jag väntar barn och är i vagnträsket, valet står mellan Bugaboo och Brio Go, eftsom jag sett att Hugo ha en Brio go så tänkte jag höra vad du tycker om den, är ni nöjda? Ha det så bra,
kram.

Malin sa...

Hej! Vi är väldigt nöjda med vår vagn! Kunde inte varit bättre faktiskt! Väldigt bra med babyskyddet att man kan sätta fast det på vagnen... Mycket smidigt! Det bästa är ju att allt är så lätt så man klarar det själv. Man bara klickar i och klickar ur och väldigt lätt att lyfta... Jag rekommenderar den absolut!

Lycka till! :)

Kram

Lina sa...

Sötisarna! <3