tisdag 31 augusti 2010

Juicy Couture




Hemklickat från Asos.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jätte fina saker! Tänkte fråga en personlig fråga om jag får: Hur lång är du och hur mycket väger du? Du verkar handla mycket och unnar dig sånt som kostar lite, har du /ni gått ställt? har du en bra föräldrarpening? förstår om du inte vill svara. Tack iaf för en bra blogg/Karin

Malin sa...

Hej där...

Jag är ca 1.68 lång och vad jag väger vet jag helt ärligt inte just nu... Har inte kollat det på ett bra tag. Men sist jag kollade vägde jag 57 kg.

Jag tycker egentligen inte om att skriva om pengar här i bloggen... Men jag kan väl säga såhär att i denna familj så jobbar vi hårt för dom pengar vi får och vi gillar att unna oss fina saker och god mat plus att både jag och Alex är ganska rejält shoppingberoende.. Haha! Men att leva på barnbidrag är ingen hit direkt... Men jag köper hellre en väska från Juicy än fler från H&M. :) Som mamma så måste man ju få unna sig fina saker för allt slit man gör varje dag/natt ;) Pussokram!

Lina sa...

Hej fina Malin!
Som du märkte flydde jag fältet ganska fort efter sången igår =)
Men det var så sjukt mycket folk! :D

Ha en skön helg med vampyren och mannen så ses vi nästa vecka!
Kramkram

// Lina & Novalie

Malin sa...

Hej fina Lina! :)
Jag märkte det! Men jag förstår dig... Det är ju knappt kul när det är så många där. Jag var helt slut typ när vi kom hem. Haha! Ska INTE bli dagisfröken det är ett som är säkert ;)

Kram på er sötisar!