söndag 8 augusti 2010

Househeaven

Denna helg började inte speciellt bra... Natten till lördagen fick jag nässelutslag på kroppen. Så lördagen spenderades på närakuten hela dagen. Sen hem och vila. Det kändes lite bättre på kvällen så jag bestämde mig för att gå ut ändå. Har ju verkligen sett fram emot denna kväll så länge nu. Man kan ju alltid åka hem, right? ;)

Tror ni jag ångrade mig idag eller? Vaknade av att jag i stort sett var ett enda stort utslag. Skitäckligt och det kliade så jag trodde jag skulle svimma. Åkte in till akuten igen och spenderade även denna dag sittandes på en alldeles för obekväm stol, väntandes och väntandes. Men jag tror kanske att det börjar lugna ner sig nu. Jag hoppas det är lite bättre imorrn.

Skulle gärna säga att det var värt det men det var det inte. Jag hade sjukt kul igår men om jag hade vetat vad som väntades idag så hade jag stannat hemma.

Men som sagt var, sjukt kul kväll! Dom hade gjort så fint med scenen och dansande änglarna. Synd med vädret bara men vi hade så kul så det märkte vi knappt av :)




















Det blev galet röjj på slutat men Alex hade kameran då och han var helt upptagen med att ösa så han tog inga bilder så det får ni tyvärr inte se.

Nu ska jag ta medicin och krypas ner i sängen... Hoppas jag får sova lite inatt trots allt kliande. Kan ju inte låta bli heller. Man dör ju för det är så skönt! Aja vi hörs imorrn!

*Godnatt*

2 kommentarer:

Sabrin sa...

Fan va snygg du e Malin!!! Massa kärlek<3

Malin sa...

Men gulle! Tack! <3