måndag 2 augusti 2010

En galen kväll/natt/morgon...

Började kvällen vid åtta med middag på Lingon. Jag, Annso och Linda. Sen vidare till Plock för lite drinkar. Där slöt även Stina upp. Sen vidare till Saluhallen där allt som vanligt var helt perfekt. Supertrevlig personal och galen stämning. På slutet stod alla i sofforna och på borden och dansade. Kvällen avslutades med efterfest hemma hos Annso och Gabriell. På vägen dit handlar Gabriell upp halva macken så vi hade verkligen allt att välja på i matväg där hemma sen. Det hela slutar med att vi ligger nerbäddade i sängen och blir matade med omelett och mjölk. Haha! Jag bestämmer mig sen för att gå hem och sova i min egen säng ist. Så med pumpsen i handen så gick jag hem i morgonljuset och skrattade för mig själv medans jag tänkte tillbaka på en underbar natt. Helt perfekt!









Denna kväll behövdes verkligen! Allt har varit så jävla lagom den senaste tiden att jag kände att jag behövde spåra ur lite och leka av mig.
Denna natt kommer jag leva länge på!

Inga kommentarer: