måndag 20 juli 2009

Zzz...

Sådärja då har jag packat det sista.. tror jag. Usch hatar verkligen att packa! Det är sjuk tråkigt och hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig en vecka framöver? :) Aja nu är det gjort iaf!

Taxin kommer kl fem imorgon bitti så nu ska vi sova. Är fortfarande helt slut efter Visbyresan. Men nu får jag ju vila upp mig en vecka på Mallorca iaf!

Ikväll fick jag även känna på hur halsbränna känns. Fy fan! Drog av värsta rapen framför Alex när vi satt och kollade på film nyss också. Haha visste inte att jag kunde rapa så! :) En tredjedal av graviditeten är iaf avklarad nu. Det känns skönt. Går in i v.14 på onsdag. Fick hem kallelse till ultraljud idag också! Så jävla kul! *längtar* Hoppas verkligen allt är bra med bäbisen där inne!


*GOD NATT*

6 kommentarer:

jannice lindell sa...

kul med ultraljud. vilken vecka är du i??

Anonym sa...

Dear Malin, My name is Karin and I'm from Switzerland. I just wanted to tell you that I LOVE your blog!! And I have a question: Can you please tell me where you got your necklace from (the golden one with the little envelope) and the brand name? I like this necklace so much! Thank you so much! Kind regards, Karin

Fredrik Envier sa...

Jag glädjs åt allt kul ni har att se fram emot... Första ultraljudet är väldigt speciellt... Jag och Josephine gjorde faktiskt ett privat innan det riktiga, mest för att verkligen se att det var något där. Sen gjorde vi även ett till efter den "officiella", men de var ju ett 3D/4D-ultraljud i Stockholm. Att rekommendera verkligen, fast dock när det gått lite fler veckor...

Anonym sa...

Jag undrar bara när du fick reda på att du var gravid,
Du har ju druckit ganska mycket de senaste 3? månaderna..... är du inte orolig att det kan ha skadat barnet.

Lycka till och ta hand om dig.

Malin sa...

Tack så mycket hörrni! Jag är i v.14 nu... Ska skriva lite mer om det i ett inlägg sen när jag kommer hem. :)
Jag fick reda på att jag var gravid när jag var i v.5 (barnet i v.3) och har inte druckigt en droppe sen dess och tänker inte göra heller!

Puss och kram!

Anonym sa...

Losec mupps säger jag bara!! Det var min räddning för jag höll på att dö av halsbränna!!!
Lycka till med allt!!