måndag 20 juli 2009

Mora...

Sorry för dålig uppdatering men har haft lite fullt upp. Började ju veckan med ett besök uppe i Mora hos mamma och pappa. Helt underbart att vara där uppe!

Började med en lite pizza när vi kom upp ;)
Det var inte bara jag som åt den, dom andra hjälpte faktiskt till också.

Smultron.
Så gott!



Nu syns det lite hörrni! :)


Det åskade och blixtrade ena dagen
så vi satte oss och kollade på alla blixtrar över sjön.
Mys!


Sen åkte vi till Orsa björnpark. Har inte varit där på evigheter och nu har dom dessutom öppnat världens största isbjörnsanläggning där och det kunde man ju inte missa! Dom hade även mitt absoluta favoritdjur tigern där. Så jäkla coola! Det var verkligen värt ett besök!

Hjälp!

Skulle jag inte vilja möta i skogen!


Hur skönt ser inte det här ut då!?

Snäll björn!



Tyvärr fick vi ingen fisk.
Men den åt upp två av mina maskar så mätt blev han iaf!

2 kommentarer:

Friday sa...

Åh vilken söt liten mage som börjar skymtas! =)
Härliga bilder, hoppas du mår bra!
*kram*

Josefin sa...

Men å va fin mage!Det strålar om dig,Malin:)
Hoppas ni får det bra i Cala Bona,där har jag varit...mysigt,litet och barnvänligt...hihi...men som din man skrev så ligger Ibiza nån timme bort...ha en underbar semester!