tisdag 8 juni 2010

Tisdag

Tog en prommenad till Gränby Centrum idag... Ville hitta nåt sommrigt och fint till hemmet. Hittade en väldigt fin duk på Indiska. Ville köpa blommor också men det där är jag riktigt dålig på. Har liksom ingen aning om vad man kan ha. Har bara plast här hemma :)





Var rätt trött i benen när jag kom hem så då åkte myskläderna på och cola-light:en fram så blev det mys i soffan ett tag. Tills chefen vaknade och ville underhållas :)

Nu ska jag försöka laga middag här. Hugo är världens gnälligaste just nu så får se hur det går. Det är svårt att lämna honom för sig själv nu för tiden. Babysittern försöker han ta sig ur, att ligga på rygg är jättetråkigt och ligga på mage blir jobbigt efter ett tag. Allt som duger är att sitta eller stå och då behöver han min hjälp så det blir lite svårt att kunna göra nåt annat än att underhålla honom just nu. Men han blir mer och mer duktig på att sitta själv så snart kanske han kan! :)

***

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Vi har en åkgrej som ni kan låna eller köpa. Då kan han åka omkring.
han sparkar sig fram.. Det är super. Be Alex ringa mig om ni vill låna den..
DET ÄR SÅ SKÖNT när de sitter i den:::

Hälsningar
Ninni

Anonym sa...

köp en bärsele...jag hade en jättebra som barnet satt på sidan av kroppen.... :)

Josefin sa...

Gåstol e super!
Vet att det inte rekommenderas att de sitter mkt i såna kanske nån kvart åt gången,vi har haft så sjukt mkt användning för vår som vi fick låna av brorsan.
Sindy älskar den!
De når inte massa grejer då den enorma sargen tar emot,kan inte välta och har ett lekbord,vet inte från vilken ålder den rekommenderas men tror det verkligen kan va nåt.

Hoppas ni mår väl!
Massa kramar!