onsdag 9 juni 2010

Onsdag...

Inatt fick vi ingen sömn alls här hemma. Hugo har från att vakna kl 5 på morgonen och sen kl 8 gått till att vakna kl 12, kl 5 och kl 8 nu. Han vaknar vid 3 också så får jag flytta över honom till vår säng så somnar han om ett tag. Fast jag somnar ju såklart inte om. Jag låg vaken nästan hela natten inatt. Eller det var helt enkelt ingen natt för mig. Det värsta är att det är så ljust i vårat sovrum så det går inte att somna om. Varmt blir det också eftersom solen ligger på.

Så jag låg och svor för mig själv och bestämde att denna dag SKA jag köpa en rullgardin! Så jag gick ner på stan och fixade en sån plus nya sängkläder. Det blev en ny blomma och lykta i fönstret också.

Nu är det mysigt igen och både jag och Alex längtar efter att få gosa ner oss i sängen och framförallt, dra ner rullgardinen!

Nu är det bara att hoppas att Hugo sover bättre i mörkret också.

Före:


Efter:



***

4 kommentarer:

jannice lindell sa...

vad fint de blev! Var köopte du sängkländerna? Dom va så fina så!

Tina sa...

GUD, vilken fin fondtapet ni har. Får man fråga var ni köpt den? Har du det i huvudet? :-) /Tina

Malin sa...

Ja visst är den fin! :) Den är köpt på Flügger i Draget.

Malin sa...

Sängkläderna är köpta på Hemtex.