måndag 21 juli 2008

Visby-08

Här kommer lite bilder från Gotland mina vänner...








Har haft det SÅ KUL!! Det har varit galet, svettigt, roligt, blött och ibland lite läskigt. Har träffat så mycket roligt folk så ni anar inte.. Kan inte sluta le när jag tänker på den här resan!

Tack Roger, Eric och Robin för allt! Ni är underbara killar, verkligen!

Och Linda! Fy sjutton vad kul jag har haft det med dig den här veckan hjärtat! *Puss*

Idag har jag bara sovit.. Är fortfarande riktigt sliten men ikväll blir det bio med baby och en stor jävla blockbuster meny! Mmmmmm!

*PUSS*

5 kommentarer:

Anonym sa...

var inte din pojkvän med?

Malin sa...

Jo det är klart han var! :)

Anonym sa...

Ohhh vad avis jag blir, ser ut att varit lika galet som förra året!! snart ses vi puss

Anonym sa...

Hittade en modellportfolio på någon som heter Jessica på Modellbilder.se.
Den här Jessica har dock bilder på dig, så om det inte är ditt alterego kanske du ska kika in på vem det är:S?

http://www.modellbilder.se/portfolio.php?id=44849

Malin sa...

Emma: Det var en miljard ggr galnare i år! GALET! Nästa år ska du med! :)

Puss!

Sara: Ja det var ju lite sjukt... 19 år och från Enköping? Vad tänkte dom med där? ;)
Ska genast anmäla!
Tack för tipset!

Kram