onsdag 9 juli 2008

Tjena!


Vilket tråkigt skitväder man kommit hem till då! :( Hade ju sett fram emot att ligga på beachen (?) med tjejerna hela veckan och glassa! Aja man får kolla film ist :)

Var ner på stan och träffade Annso och Tessan W ett tag idag.. Så kul att träffa dom igen! nu har jag ju bara varit borta en vecka men så fort veckan på Cypern drog mot sitt slut så började jag sakna mina vänner massor.. Mina skitungar!

Ska iväg och träffa Linda senare ikväll... Vi ska köpa godis och hyra film! Ska bli så skönt att ta en myskväll, det var så länge sen nu. Vi bara festar när vi ses nu för tiden ;)

Alex drog ju iväg till Båstad imorse... Han kommer nog ha det riktigt grymt där nere! Gullet Roger är där nere också med resten av grabbarna. Är iofs glad att jag inte planerade in en resa dit... Känns bra att ta det lugnt och ladda upp inför Visby nästa vecka. Längtar så jag spricker! Kommer bli GRYMT!


Nu ska jag se om jag nånstans i mitt tomma tomma kylskåp kan hitta nåt att äta... Orkar inte gå till affären just nu.

Vi hörs lite senare!

PUSS


Cypern

Inga kommentarer: