torsdag 1 juli 2010

Lata dagar...

Det händer inte mycket här uppe. Men det är just det som är så skönt. Jag får lite lätt panik på morgonen när man vaknar och vill ge sig iväg och göra nåt på en gång. Då får man tänka efter och lugna sig själv lite och bara "Äh nää nu går jag ut i hängmattan". Så ligger man där och myser och vill inte vara nån annanstans i världen.









Nu sitter jag i soffan och mumsar. Saknar Alex lite som är och spelar i Karlstad. Men han kommer hem imorgon igen så jag behöver inte sakna honom så värst länge denna gång :)

Imorgon ska det bli superväder ju! Då ska jag sola hela dagen och förhoppningsvis åka lite båt. Love it!

*PUSS*

1 kommentar:

Fröken Drake sa...

Ett tips Malin, Danne ringe turistbyrån i Borlänge och de kollade om några hade avbokat i sista sekund. Och de hade några rum i tisdags. Man kan alltid testa :) Lovar att pussa på Jay ;) Massa pusssssssssssssss