måndag 6 september 2010

Måndag...


Dinner for 2

Efter massa pussar med en snorig unge, en utgång och alldeles för lite sömn så mådde jag riktigt dåligt igår och ännu värre imorse. Trodde ärligt att världen skämtade med mig när Hugo vaknade halv sen imorse. Kunde inte röra mig. Tyvärr var det inget skämt, men Alex var en ängel och gick upp och lekte med Hugo innan han åkte till jobbet. Men det kändes tungt när han var tvungen att gå. Tårarna rann när han stängde dörren efter sig :( Men man har ju klarat av även denna dag. Jag och Hugo har hängt runt i pyamaserna, lekt, sovit, ätit och tittat på tv. Nu känns det mycket bättre men lillen hostar fortfarande.

Alex var världens bästa och kom hem med McDonaldsmat efter jobbet och nu är han på affären och köper godis. Vilken man jag har!

Love you always baby!

Inga kommentarer: